2016 m. gruodžio 24 d., šeštadienis

Jau beveik pusė metų!!'

Per tiek laiko kiek čia esu, bandau pažinti tiek daug visko, kaip turbūt niekada nebuvau bandžiusi. Gyvenimas Amerikoje bėga taip greitai, kad net nesuprantu, kaip jau galiu gyventi čia beveik 6 mėnesius. Per tokį ilgą, bet tuo pačiu ir trumpą laiką suprantu, kas yra mano tikrieji namai, mano gimtasis kraštas, šeima ir net gi draugai. Tokioje savo gyvenimo kelionėje susidūriu su įvairiausiais iššūkiais, kuriuos bandau išspręsti, taip pat kultūriniais skirtumais. O, kad kiekvienas galėtų mane suprasti, tai reikia gyventi čia ir dabar Amerikoje. Dabar aš jaučiuosi, kad esu visiškai pilnai čia, Amerikoje. Anksčiau gyvenimas lėkdavo sunkiai, nes kaip mano host tėtis sakė " tavo kojos Amerikoje, bet širdis Lietuvoje ", tai visiška tiesa. Mano širdis visada bus Lietuvoje, net ir tada, kai esu kitame pasaulio žemyne, bet dabar susitaikau su visom aplinkybėm ir džiaugiuosi tai ką turiu.

Na, dabar papasakosiu apie amerikietišką gyvenimą... Kadangi esu vienoje iš didžiausių ir galingiausių valstybių pasaulyje, tai vadovaujuosi tokiais savo žodžiais " išbandyk tą, ko dar nesu dariusi Lietuvoje". Kai pasiūlo kas nors važiuoti ar dalyvauti kažkur stengiuosi sutikti, kad ir kaip atrodytų neįdomu ar tiesiog esu neišsimiegojusi ir pavargusi.

Pirmas maisto karas!!!


Vieną dieną, spalio mėnesį, aš su savo draugais iš mokyklos dalyvavome tokioje kaip labdaroje " Egg&Beg". Susitikome visi mokyklos stovėjimo aikštelėje, gavome voką ir 2 valandas, per kurias turėjome gauti kuo daugiau pinigų į voką. Greitai palikome mokyklą ir išlėkėme į miestą ieškoti žmonių, kurie galėtų paaukoti pinigų " Campus Life" ( tai krikščioniškas klubas jaunimui) + duotų kiaušinių, kuriuos turėtume ką nors su jais daryti 😂 Tai aišku, kad apsimėtėm kiaušiniais, smirdėjom "žaliais" kiaušiniais, buvom purvini, bet laimingi. Man teko suvalgyti " žalią" kiaušinį už 20$!!! Tai buvo toks įvykis kokio dar niekada nebuvau darius 😝

Pirmas mano helovynas! Pjaustinėjau moliūgą, persirengiau "skrybėliumi", švenčiau helovyną su mainų dalyviais, savanoriavau " Haunted Castle" su mainų dalyviais, kur mus profesionaliai nugrimavo ir ėjom gąsdinti žmonių👹

Smagu patirti tai, ko dar nesu darius!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą