2016 m. rugpjūčio 17 d., trečiadienis

Esu Viltė Jonė Vaisietaitė. Aš - mainų dalyvė pagal Rotary programą. Artėja jau 3 savaitės kaip esu čia, bet tik dabar atradau laiko rašyti savo įspūdžius.

Vilnius➡️Amsterdamas➡️Detroitas
  • Rytas prasidėjo nuo problemos su lagaminu. Kontrolė negalėjo praleisti, teko primokėti.
  • Atvykus į Amsterdamą, jame turėjau 4 valandas laisvo laiko. Tačiau nesitikėjau, kad jis gali prabėgti taip greitai. Kai jau turėjau bilietą į Detroitą, galvojau, kaip gerai, kad viską pati susitvarkiau. Nors iš tikrųjų iškilo keblumų su juo. Pasirodo, kad man nepaskyrė keleivio vietos, nes lėktuvas buvo perpildytas.
Kelionė truko apie 20 valandų. Oro uoste pasitiko pirmoji mano "host" šeima. Buvo labai smagu sutikti tokius nuoširdžius ir laimingus veidus po sunkios kelionės.

Nuotykiai tik prasideda!!!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą